
hamulce .........
Re: hamulce .........
I teraz wszystko jasne jak slonce
czego szukac co potrzeba, dzieki.

Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: hamulce .........
a nasuwa mi sie takie pytanko, nie byłoby prosciej przełozyc cały zacisk z tarcza z coupe i poprostu spasowac odpowiednio (czyt. przerobic) mocownie na zwrotnicy z UT?
bo tak to duzo kombinacji, zacisk z tipo, jarzmo z ut tarcza z coupe, jakis dystans, blaszka łącząca
ps. jak widzicie serie 227mm przy 284mm na przodzie?
bo tak to duzo kombinacji, zacisk z tipo, jarzmo z ut tarcza z coupe, jakis dystans, blaszka łącząca
ps. jak widzicie serie 227mm przy 284mm na przodzie?
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Re: hamulce .........
Zacisk z jarzmem z FC pasuje na zwrotnicę z UT, ale wtedy tarcza już nie pasuje ani średnicowo, ani na et.uniak 1.4T pisze:a nasuwa mi sie takie pytanko, nie byłoby prosciej przełozyc cały zacisk z tarcza z coupe i poprostu spasowac odpowiednio (czyt. przerobic) mocownie na zwrotnicy z UT?
bo tak to duzo kombinacji, zacisk z tipo, jarzmo z ut tarcza z coupe, jakis dystans, blaszka łącząca
ps. jak widzicie serie 227mm przy 284mm na przodzie?
W zestawie jak w opisie tarcza ma mniejszą wysokość, przez co jest miejsce na dystans 20mm; zaś jarzmo od UT zapewnia Ci miejsce na osiowe przesunięcie zacisku.
Oczywiście można kombinować inaczej, wystarczy trochę czasu i cierpliwy sprzedający części używane do "włochów";).
Ad. ps. Dokładnie tak samo, jeśli to zwrotnica z Uniaka.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: hamulce .........
uniak 1.4T pisze:a nasuwa mi sie takie pytanko, nie byłoby prosciej przełozyc cały zacisk z tarcza z coupe i poprostu spasowac odpowiednio (czyt. przerobic) mocownie na zwrotnicy z UT?
bo tak to duzo kombinacji, zacisk z tipo, jarzmo z ut tarcza z coupe, jakis dystans, blaszka łącząca
ps. jak widzicie serie 227mm przy 284mm na przodzie?
Mam w domu jarzma i zaciski z coupe i nie pasują do zwrotnic z uno.
1. Inny rozmiar śruby mocującej jarzmo do zwrotnicy. W uno jest M10 a w Coupe M12
2. Przesuniecie mocowania o około 5-8 mm. Na fotkach w wątku co zapodałem jak i na fotce na poprzedniej stronie widać o co chodzi.
Prubowałem stoczyć tarczę po zewnetrznej stornie ale wychodzi potem tarcza około 270 mm no i trzeba zwrotnice rozwiercać na M12.
Sposób pokazany przez ziuzio jest najlepszy.
Co do róznic jeżeli chodzi Ci o hamowanie to tak jak byś hamował rowerem jednym hamulcem (tylnym) a potem dwoma(przód + tył).
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: hamulce .........
no spoko, dzieki
szkoda tylko ze jedna tarcza 284mm kosztuje tyle albo i wiecej co zestaw 257mm (tarcze + klocki + zaciski)
a z ta seria 227 chodziło mi o to, czy moge ja zostawic na tyle przy 284 na przodzie, moze zle sie wyraziłem sory

a z ta seria 227 chodziło mi o to, czy moge ja zostawic na tyle przy 284 na przodzie, moze zle sie wyraziłem sory

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: hamulce .........
Dodaje cos od siebie. I jak z recznym jezeli tarcza 227 bedzie pochodzic z przodu?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: hamulce .........
Jak bez zacisków z UT to hydrauliczny.
Co do tarcz 284 to można kupić mikody za 114 zł /szt lub 150 zł /szt za nacinane i nawiercane
Co do tarcz 284 to można kupić mikody za 114 zł /szt lub 150 zł /szt za nacinane i nawiercane
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: hamulce .........
no to juz taniej ale i tak drogo w porownaniu do 257mm bo za 170zł kupie komplet tarczy i klocków, a 284mm nawet nie dwie te tansze tarcze
a powiedzcie mi jeszcze czy te osłony blaszane na zrotnicy mozna wywalic bez wiekszych konsekwencji? przy 257 moze sie zmiesci tarcza ale przy 284 juz raczej trzeba sie ich pozbyc
a powiedzcie mi jeszcze czy te osłony blaszane na zrotnicy mozna wywalic bez wiekszych konsekwencji? przy 257 moze sie zmiesci tarcza ale przy 284 juz raczej trzeba sie ich pozbyc
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Re: hamulce .........
Jak w temacie hamulce ale sprawa tyczy się nożnego tylnych kół a mianowicie pojechałem na przegląd a tu
tył w ogóle nie hamuje nic a nic. I teraz moje pytanie dlaczego???
wypatrzyłem jedynie że sprężyna od korektora siły przegniła ale czy ma aż takie znaczenie???

wypatrzyłem jedynie że sprężyna od korektora siły przegniła ale czy ma aż takie znaczenie???
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
PRZEMINELO Z WIATREM
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Re: hamulce .........
Może mieć znaczenie, chociaż u mnie z odpiętymi sprężynami hamulce są (słabsze, ale są). Sprężynę do wersji z jednym korektorem możesz kupić w jakimś sklepie z częściami do Fiata. Poza tym jeszcze dźwignia pewnie się wytarła... Z resztą może i sam korektor już się skończył i w ogóle nie daje ciśnienia na tył. Z tego co wiem to korektor jako taki jest nierozbieralny, ale jak chcesz to możesz się z nim bawić, choć nie wiem czy to coś da 
Sprawdź oprócz tego czy nie masz zapowietrzonego układu hamulcowego i czy nie zapiekły się tłoczki.

Sprawdź oprócz tego czy nie masz zapowietrzonego układu hamulcowego i czy nie zapiekły się tłoczki.
Re: hamulce .........
Raczej bedziesz musial zalatwic inny, probowalem rozbierac ale wszystko tak zapieczone i zastane ze nie udalo sie.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: hamulce .........
podepnę się pod temat, zdarza mi się że hamulec staje się strasznie twardy i słabo hamuje, lecz gdy wcisnę go z dwa razy wszystko wraca do normy. Zdarza się to sporadycznie,ale boje się że stanie się tak kiedy będą mi naprawdę potrzebne. Płyn hamulcowy może takie cuda robić??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss

-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: hamulce .........
z jakiej wersji fiata coupe zaciski tył do una jezeli chce 240 wentylowane z tyłu?
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: hamulce .........
Są tylko niewentylowane.
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: hamulce .........
sa forum fc dowiedziałem sie ze sa tylko wentylowane
więc moze inaczej spytam, z jakiej wersji zaciski z tarczami zeby miec 240 wentylowane z tyłu?
więc moze inaczej spytam, z jakiej wersji zaciski z tarczami zeby miec 240 wentylowane z tyłu?