Autodiagnoza

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

pilna pomoc co odpowiada za sygnał i co sprawdzic 1255 sygnał czujnika identyfikacji cylindra?? auto mi stanelo na drodze co wczesniej uprzedozne było piskiem z pod silnika tak jak by blacha o blache tarła , dzwiek ten był z wtrysku wymieiłem wtryski ze słabszej wersji 75km i dalej to samo
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Autodiagnoza

Post autor: turbomaniak »

Ten czujnik znajduje sie patrzac od przodu samochodu w bloku silnika obok obudowy rozrzadu. Jezeli wczesniej nie swiecila marchewa i teraz nagle zaczela to musial sie przestawic ten czujnik a jest to mozliwe tylko wtedy gdy przeskoczy pasek rozrzadu lub peknie/zerwie zeby. Nawet ze zle ustawionym czujnikiem silnik powinien pracowac, wiec na poczatek proponuje oblukac rozrzad
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

dzieki za info juz zlokalizowana ustarka prawie cały pasek zerwany .... nie wiem jak moglo tak zjechac ale same szmaty prawie z niego zostały
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Autodiagnoza

Post autor: turbomaniak »

No to czeka Cie sciaganie glowicy niestety :?
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

ale nic nie udazało ani nie waliło auto poprostu zgasło naciag paska był i sie trzymał mocno jeszcze wiec napewno pasek nei przeskoczył marchewa sie zaswieciła i auto odrazu zgasło
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Autodiagnoza

Post autor: turbomaniak »

Nie liczylbym na to ze nie pokrzywilo zaworow, ale moze jakims cudem bedziesz mial farta :wink:
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

jak by cos krzywiło to z tego co wiem były hałas a umnie był pisk paska i auto zgasło
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

a takie male pytanei zeby załozyc pasek na dole potrzeba jest odkrecic koło na wale korbowm nie ? inaczej nie da rady go włozyc?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Autodiagnoza

Post autor: turbomaniak »

No inaczej sie nie da :wink:
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

auto opanowane smiga elegancko na szczescie nic sie powaznego nie stało
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

ma ktos kod bledu co to jest 1421;>??
Awatar użytkownika
Rafalinek
Użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 6:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: Autodiagnoza

Post autor: Rafalinek »

Nie ma takiego kodu. Zapewne 2114 - sygnał potencjometru położenia przepustnicy.
Tu masz całość
Obrazek
Punto GT1
Punto GT2[*]
Kropek na PJ
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

dzieki kolego mam ten sam skan. ale kod bledu odczytałem dobrze moze jakies glupoty mi podaje. a jesli ten od potencjometru to potrzeba go wymienic czy co sprawdzic;>??
Awatar użytkownika
dj_o
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
Miejscowość: Opole
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Opole

Re: Autodiagnoza

Post autor: dj_o »

Są błędy, których nie uświadczysz w tej rozpisce :wink:
1421 nie jest kodem błędu, to jest test wtryskiwacza nr 1.
Zwarłeś niebiesko-biały przewód do masy we wtyczce diagnostycznej i przekręciłeś wtedy klucz?
To wtryskiwacz nr 1 powinien wykonać 10cykli otwierania/1 s,
L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV

ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Autodiagnoza

Post autor: adrian055 »

no dokladnie bo mi cos buczał jeden wtrysk:D
ODPOWIEDZ