Wkładasz napęd UT do CC? Ciekawe, bo ja już włożyłem...telo pisze:jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem?
Wkładanie napędu UT do CC
garba nie bede mial juz bym wolal jezdzic z dziura w masce albo bez niz z takimwielbladem z przodu,bede mial wlot na masce i to nie duzy bo rura z intrcoolera troszke przeszkadzac bedzieYaninnya pisze:Nie łatwo wszystko zmieścić, ale dla chcącego itd.... Masz garba na masce? Bo ja nie.Udało mi się wcisnąć bez demolowania maski.
-
Yaninnya
- Użytkownik
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: St. Helier, Jesey
Nie zmieściłeś dolotu pod maską? A silnik masz Mk I czy Mk II?telo pisze:no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzil
Dotychczas jeździłem na chłodnicy z CCS, ale po pierwsze wentylator miał dość ciężkie życie, a po drugie teraz silnik będzie bardzo poważnie dłubnięty i przechodzę na dorabianą. Dopiero jak założę IC, to wtedy będę znał jej dokładne wymiary.telo pisze:powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma
silnik mam Mk1,narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialoYaninnya pisze:Nie zmieściłeś dolotu pod maską? A silnik masz Mk I czy Mk II?telo pisze:no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzilDotychczas jeździłem na chłodnicy z CCS, ale po pierwsze wentylator miał dość ciężkie życie, a po drugie teraz silnik będzie bardzo poważnie dłubnięty i przechodzę na dorabianą. Dopiero jak założę IC, to wtedy będę znał jej dokładne wymiary.telo pisze:powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma
-
Yaninnya
- Użytkownik
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: St. Helier, Jesey
To kiepsko coś ustawiłeś silnik przed montażem, bo mój jest też Mk I i bez większych problemów ustawiłem go tak, że maska mi się zamyka.telo pisze:silnik mam Mk1
I tak chłodnica z UT nie zmieści się do CC. Jest za wysoka. Z chłodnicą CC dobrze jest odłączyć chłodzenie turbiny. Bardziej musisz wtedy dbać o schładzanie turbiny po szybszej jeździe, ale zdecydowanie niższa jest temperatura cieczy.telo pisze:narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo
Ostatnio zmieniony wt maja 03, 2005 1:22 pm przez Yaninnya, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie radze odlaczac wody od turbo... Chyba ze lubicie wymieniac czesto. Juz pare takich wynalazkow widzialem i predzej czy pozniej szlag trafial. Jak fabrycznie jest to lepiej nei kombinowac.Yaninnya pisze:To kiepsko coś ustawiłeś silnik przed montażem, bo mój jest też Mk I i bez większych problemów ustawiłem go tak, że maska mi się zamyka.telo pisze:silnik mam Mk1I tak chłodnica z UT nie zmieści się do CC. Jest za wysoka. Z chłodnicą CC dobrze jest odłączyć chłodzenie turbiny. Bardziej musisz wtedy dbać o schładzanie turbiny po szybszej jeździe, ale zdecydowanie niższa jest temperatura cieczy.telo pisze:narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo
-
Yaninnya
- Użytkownik
- Posty: 149
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: St. Helier, Jesey
A na jakiej podstawie taka opinia? Wyraźnie napisałem: jeśli prawidłowo się eksploatuje auto, to nie ma różnicy w trwałości turbiny. A jeśli ktoś nie jest w stanie zapamiętać (i stosować) kilku zasad eksploatacji auta bez chłodzenia cieczą turbiny, to co i rusz będzie "wysadzał w powietrze" turbinę. Oprócz Legacy (bo to pełna seria była) miałem odłączoną wodę we wszystkich autach turbo i jakoś nie stwierdziłem skróconego życia turbin (a w Cossie jeździłem na 1.8 bara i kolektor świecił prawie na biało).colin pisze:Nie radze odlaczac wody od turbo... Chyba ze lubicie wymieniac czesto. Juz pare takich wynalazkow widzialem i predzej czy pozniej szlag trafial. Jak fabrycznie jest to lepiej nei kombinowac.
Wszystkie A-grupy, WRC, jeżdżą bez chłodzenia turbiny, więc nie wiem, dlaczego nazywasz takie rozwiązanie rzeźbą.
-
fazzy
- Użytkownik
- Posty: 72
- Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Warszawa- Centrum
Jak zamawiam turbiny od Turbonetics to zawsze sie mnie pytają czy chcę turbinę mokrą czy suchą.
Kiedy ich pierwszy raz zapytałem co za różnica to powiedzieli że to ta sama turbina tyle że ma podłaczenie do wody lub też nie.
- No dobrze, pytam, a kiedy podłączać pod wodę?
- No jak będziesz walił 2,0-2,5 bara to już warto......
-
- to bierz mokrą i nie podłączaj wody, jak klientowi zachce się więcej mocy to później podłączysz mu tylko wodę i tyle.