Korby 1.3T a 1.4T

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

korba bedzie inna bo naprzyklad stal ma troszke zmieniony skład
albo jedna ma oil jeta a druga nie roznice sa naprawde czasem niewazne
chodzi o dlugość korby, i srednice czopa i sworznia
generalnie wzielo mnie na dohca do uno i zastanawiam sie teraz czy robic uno na kutych czy szukac jakiegos malego dohca by wcisnac tam korby
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

kania_ pisze:korba bedzie inna bo naprzyklad stal ma troszke zmieniony skład
albo jedna ma oil jeta a druga nie roznice sa naprawde czasem niewazne
chodzi o dlugość korby, i srednice czopa i sworznia
generalnie wzielo mnie na dohca do uno i zastanawiam sie teraz czy robic uno na kutych czy szukac jakiegos malego dohca by wcisnac tam korby
a mnie sie wydaje że takie próby to troche taka rzeźba w gównie, dlaczego? ano dlatego że stara konstrukcja jest pancerna a z głowicy sohc mozna naprawde wiele wyciągnąć ( tekst nie dotyczy faktu jażeli korby i tloki pasują p&p do silnika dohc 16v) :wink:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Hmm a jak sadzicie jaka wytrzymalosc maja korby i wal korbowy ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

moje korby wytrzymaja spokojnie 700KM gwarantuja 800KM (pauter)
a tloki przy dobrej konstrukcji i dobrej dawce powinny 400KM

p.s.
co w przypadku una robi rakiete i spalanie zajebiste
mnie chodzi bardziej o 200 z kawalkiem
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Mnie bardziej interesuje wytrzymalosc seryjnych gratow w silnikach 1.3,1.4,1.6,2.0 n/a i turbo , ale tego chyba nikt nie wie :roll:
Wiadomo ,ze najszybciej tloki padaja , ciekawe jak z korbami i walami seryjnymi podkreslam :wink:

PS: w uno nawet 180km przy tak lekkiej budzie robi swoje :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ