korba bedzie inna bo naprzyklad stal ma troszke zmieniony skład
albo jedna ma oil jeta a druga nie roznice sa naprawde czasem niewazne
chodzi o dlugość korby, i srednice czopa i sworznia
generalnie wzielo mnie na dohca do uno i zastanawiam sie teraz czy robic uno na kutych czy szukac jakiegos malego dohca by wcisnac tam korby
Korby 1.3T a 1.4T
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
a mnie sie wydaje że takie próby to troche taka rzeźba w gównie, dlaczego? ano dlatego że stara konstrukcja jest pancerna a z głowicy sohc mozna naprawde wiele wyciągnąć ( tekst nie dotyczy faktu jażeli korby i tloki pasują p&p do silnika dohc 16v)kania_ pisze:korba bedzie inna bo naprzyklad stal ma troszke zmieniony skład
albo jedna ma oil jeta a druga nie roznice sa naprawde czasem niewazne
chodzi o dlugość korby, i srednice czopa i sworznia
generalnie wzielo mnie na dohca do uno i zastanawiam sie teraz czy robic uno na kutych czy szukac jakiegos malego dohca by wcisnac tam korby

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Mnie bardziej interesuje wytrzymalosc seryjnych gratow w silnikach 1.3,1.4,1.6,2.0 n/a i turbo , ale tego chyba nikt nie wie
Wiadomo ,ze najszybciej tloki padaja , ciekawe jak z korbami i walami seryjnymi podkreslam
PS: w uno nawet 180km przy tak lekkiej budzie robi swoje

Wiadomo ,ze najszybciej tloki padaja , ciekawe jak z korbami i walami seryjnymi podkreslam

PS: w uno nawet 180km przy tak lekkiej budzie robi swoje

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
