Instalacja elektryczna po swapie - problemy różne

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Instalacja elektryczna po swapie - problemy różne

Post autor: Lui »

jak w temacie


silnik włożony, podłączyłem instalacje od wtrysku i od zapłonu...

zostało pare wolnych kabli, teraz nie chciałbym wiedzieć co do czego :)

1. przy przekaźnikach/przepływce/akumulatorze zostały mi 4 wolne wtyczki jedna pojedyńcza, druga podwojna o ile dobrze pamietam, trzecia taka z trzma kablami, dwa styki, dwa kable czerwone razem i jeden inny - pewnie jakieś zasilanie , czwarta pojedyńcza czerwony kabel pewnie też zwykłe zasilanie...


no i teraz co do czego ??? jedna podejrzewam że musi iść do elektrozaworu od wolnych obrotów bo ten nie jest jeszcze podłączony,

coś musi iść do pompy, pewnie ta pierwsza, no i tamte to zostaje jakieś zasilanie z stacyjki, jakiś przekaźnik bym dał


z drugiej strony komory silnikowej pozostają dwa kable, jedno takie gniazdo dwustykowe.... do sondy ??? drugi taki pojedyńczy nie mam niestety pojęcia do czego

jak ktoś może jakoś sie porienotwać w tych kablach i coś pomoc to fajnie by było

ja sie postaram jakieś foty zrobić coby jaśniej było :D
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Te po lewej stronie to sonda lambda dwie wtyczki: podwójna to grzałka, pojedyńczy to pewnie zielony i sygnałowy.

Po prawej ten pojedyńczy jezeli jest brązowo biały gruby to pompa paliwa, czerwone to zasiolanie.
Podwójna moze być od:
- czujnika spalania stukowego
- czujnika w skrzyni
- czujnika temp w termostacie
- zawór dodatkowego powietrza
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

poszedłem na dwór cyknąłem fotki obejrzałem eltrozawór i sonde i wiązka z lewej strony zidentyfikowana, pojedyńcza i podwójna obok to lambda, a ta trzecia wtyczka to elektrozawór

Obrazek


z drugiej strony sprawa wygląda tak:


troche jednak inaczej

3 pojedyńcze i jeden podwójny (nr1)

nr1 i 2 to wyglądają na jakieś zwykłe zasilające ?????

pozostaje nr 3 i 4

Obrazek


jeden to musi być pompa, chyba nawet z przekaźnika wyłazi(to chyba nr4 z brązowym paskiem) , nie wiem co to jest ten drugi
:roll:

nr3 jest podwojny ale z jednym kablem
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Nr1 - zasilanie po kluczyku i obrotek(Microplex);
nr2 - '+' bezpośrednio z akumy;
nr3 - dziwne, że tylko jeden kabel, w każdym razie zasilanie po kluczyku;
nr4 - jeżeli brązowy z białym paskiem, to jest to '+' do pompy:).
Pozycje 2, 3, 4 należą do Bosch'a.
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

chyba jednak jest inaczej


tzn może ktoś sprawdzić gdzie idzie czujnik spalania stukowego i gdzie idzie kabel od silniczka krokowego (tego zaworka :P ) bo chyba coś mi sie wydaje że na odwrót ma być niż mam, jeden kabel zbyt naciągnięty...
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Przewód od knok sensora idzie do mikroplexa a jaki ty masz tam silnik krokowy??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

tzn ten elektrozawór, niektorzy mowia na to silnik krokowy choc nim nie jest :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ